Услови за работа

Национална федерација на фармери

Експерт за креирање на стратегија за маркетинг и промоција за производство

Проект „Поддршка на пазарните врски за руралното население со акцент на лицата со попреченост, руралните жени и други ранливи групи”

Времетраење на проектот: 01.02.2023-01.02.2024

  1. Вовед

Националната федерација на фармери ја претставува најголемата мрежа на фармери и земјоделски организации во земјата. Целата институционална меморија и искуство ја наследи од Федерацијата на фармери на РМ. Тој ги обединува напорите на 43 локални земјоделски организации и задруги, кои го претставуваат гласот на повеќе од 3.000 членови и соработуваат со речиси сите клучни играчи во секторот земјоделство и агробизнис. Работи според заедничката визија: Профитабилно земјоделство – стабилно село и мисијата: Организиран земјоделец лидер во земјоделскиот и руралниот развој.

Покрај земјоделците, земјоделските здруженија и земјоделските задруги, НФФ во својата работа посветува особено внимание на зајакнување и поддршка на ранливите категории во руралните средини, а дава поголема поддршка за младите, жените и лицата со попреченост и нивно директно вклучување во развој на земјоделството преку одлучување и активно делување.

НФФ ги вложува своите напори за подобрување на животот на руралното население преку помагање и олеснување на одржливи механизми преку лобирање и застапување, информирање, едукација, стручна поддршка, студиски посети и други форми на трансфер на знаење и учење. НФФ верува дека само добро обучени, квалификувани и бизнис ориентирани земјоделци можат да го водат кон развојот на руралната заедница на одржлив начин.

Организацијата го одржува стратешкото партнерство со академската и истражувачката заедница (факултети и институти), давателите на екстензивни услуги (АПРЗ и приватни компании), други невладини организации од Македонија и од регионот и партнерство со државни и странски институции и организации.

НФФ спроведува низа проекти кои се фокусираат на земјоделството и руралниот развој во Северна Македонија и активно соработува со различни меѓународни и донаторски организации.

Проектот: „Поддршка на пазарните врски за руралното население со акцент на лицата со попреченост, руралните жени и други ранливи групи” е поддржан од страна на Германското друштво за меѓународна соработка GIZ, во рамките на проектот :Поддршка на диверзификацијата на економските антивности во руралните подрачја на Југоисточна Европа(SEDRA II) .

Целта на проектот е да ги зголеми пазарните релации за руралното население со особен акцент на лицата со посебни потреби, руралните жени и другите ранливи групи, со цел да им се обезбедат можности за создавање нови или дополнителни работни места, како и можности за зголемување на нивните приходи.

 

Проектот има подцели:

– потцел 1: Зголемување на вештините за маркетинг и промоција во локалниот контекст во руралните општини за лицата со попречености, рурални жени и други ранливи групи

– потцел 2: Подобрување на деловното работење на производителите на агро-прехранбени производи кои обезбедуваат можности за директна продажба, скратување на синџирот на снабдување, зголемување на приходот/профитот, пристап до нови клиенти, создавање на поконкурентни производи со додадена вредност, воспоставување потенцијални стабилни пазарни врски кои би можеле да овозможат планирано производство во иднина.

За експертот

Надворешен експерт за креирање на стратегија за маркетинг и промоција за производство ќе биде ангажиран за креирање на маркетинг и промоција за стратешки пристапи за маркетинг на производството на производите на специјализантите кои ќе бидат подготвени заедно со проектниот координатор, врз основа на информации добиени од теренот- посети на лица со попреченост (30 семејства од попреченост). На 5-те еднодневни обуки ќе бидат презентирани и елаборирани стратегиските пристапи за маркетинг и промоција.

За успешно спроведување на оваа активност, експертот ќе биде ангажиран дваесет (20) работни дена во периодот април 2023 – јуни 2023 година.

Експертот мора да знае:

  • Искуство во промоција и маркетинг
  • креирање стратегии
  • Флексибилност и способност за работа под тесни рокови.
  • Многу добри комуникациски вештини
  • Потребни се силни организациски, аналитички и вештини за решавање проблеми
  • Добри вештини за интерперсонална и тимска работа

Експертот мора да има искуство во:

  • Соодветно универзитетско образование (маркетинг, комуникација, новинарство)
  • најмалку 5 години искуство во маркетинг сектор
  • искуство во спроведување на обуки
  • најмалку 5 години искуство во креирање маркетинг стратегии
  • вештини за толкување
  • Тимска работа

Обврските и одговорностите на експертот се:

  • Теренска посета на 30 семејства со лица со попреченост за подготовка на маркетинг и промоција стратешки пристапи за маркетинг на производството на производи
  • развој на знаење и вештини за промоција и маркетинг на нивното производство
  • помагање на целните групи да создадат соодветни стратегии за маркетинг и промоција за нивното производство
  • реализација на 5 еднодневни обуки

Календар на активности

Месец Активности
Април 2023- јуни 2023 • Теренска посета на 30 семејства со лица со  попреченост за подготовка на маркетинг и промоција стратешки пристапи за маркетинг на производството на производи

• развој на знаење и вештини за промоција и маркетинг на нивното производство

• помагање на целните групи да создадат соодветни стратегии за маркетинг и промоција за нивното производство

• реализација на 5 еднодневни обуки

 

 

Процедура за аплицирање:

Заинтересираните кандидати треба да ги достават следните документи:

  • Ажурирана биографија која јасно укажува на претходно работно искуство
  • Финансиска понуда изразена во МКД, бруто дневница со вклучен персонален данок и вкупен бруто износ со вклучен персонален данок за 20 работни дена

 

Сите документи треба да се достават по е-пошта на следните мејлови одеднаш angela.samardzik@nff.org.mk  и nff@nff.org.mk  до 18.04.2023 година (Вторник).

 

Евалуација на понудите

Некомплетните апликации и/или апликациите примени по истекот на рокот нема да бидат земени предвид.

Понудите ќе се оценуваат според следните критериуми:

Принципот на оценување на најдобра понуда е метод со кој се бодува за да се оцени комбинацијата на CV, односно претходно искуство (40%) и финансиска понуда/предлог (60%)

 

Начин на плаќање

Плаќањето ќе се врши месечно и по доставување на сите очекувани барања вклучувајќи ја и  листата за идентификување на временската рамка за активностите кои биле реализирани. Откако барањата ќе бидат доставени и одобрени од менаџерот на проектот НФФ, ќе се изврши исплатата на вкупниот договорен надомест.

2.3 External Expert for creation of marketing and promotion strategy for production 1111